FaceBook
Instagram
Mail

Lunch!

11:52:09

Det gick snabbare än väntat!
Min chef är helt underbar, kunde inte haft det bättre! Jag menar HUR många chefer säger meningen
"- Va hemma så länge du bara kan, du har massa år att jobba sen!"
Näe, just det inte så många!!!

Så nu är jag sugen på en god lunch, men vad ska det bli då, hmmmmm????
Har ju massa gott hemma att välja bland!
Sallader, korv och bönsalsa, English breakfast, smörgåsar, hmmm???


UPDATE

Det blev korv-och bönsalsa i totillabröd med avokadosallad till! GÖTT!!!
GOTT!

Recept:

3st kryddiga korvar (Tex: ett pkt scan kolbaz eller dyl)
1 st Gogreen Salsa med bönor och majs

Skiva korvarna i lagom tjocka skivor, fräs dom såpass att dom får lite färg, häll i salsan låt värmas ihop lite och rör om samtidigt!
KLAAAART!!


Servera i tortilla bröd eller med ris (eller va man nu känner för) och en god sallad till!
Så gott och såååå enkelt!



Kommentarer
Postat av: Isabel

Så mysigt det lät, låter ju verkligen som att Evelina har alla förutsättningar för att bli världens bästa storasyster :) Jag hoppas verkligen det kommer gå jättebra sen när det är dags :)



Ironiskt egentligen, jag som gillar att läsa småbarnföräldrars bloggar har aldrig tänkt på att det kanske skulle komma till mig snart. Jag älskar barn, likaså gör min fästman men vi har inte haft planer på barn inom snar framtid liksom, men jag vet inte, det kanske är aktuellt nu eftersom min mens är försenad med nästan två veckor.. Känslomässigt vill vi och är redo, men med nytt jobb precis och precis flyttat ihop så känns det ändå som vi vill ha lite tid för oss själva och göra det VI vill först. Så jag är faktiskt lite kluven. Vet inte alls vart jag ska vända mig för jag maler sönder hjärnan med alla tankar, har kollat upp lite vad en abort innebär men jag vet verkligen inte :(

2009-11-18 @ 14:49:07
URL: http://aizah.se
Postat av: simone

Aaah.. gud vad gott du, dags för lunch här känner jag :P

2009-11-18 @ 14:52:59
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

Aha okej, så man kan åka dit på deras ÖP utan att vara skriven där?! Ja men det hade vi kasnke kunnat göra någon dag?! vart i partille är det?



Nej jag har inte gjort det än, har hämtat papprena men jag ville egentligen sätta honom i Partille eller ja nere vid utby typ du vet nedanför backen här mot partille. Men så tydligen skulle det blir massa klydd enligt de här nere i b-sjön också kom jag tänka på att han ändå inte ska gå sålänge här ändå för så fort jag börjar jobba igen så ska vi söka ny lght borta på hisingen. Så då känns det lite onödigt att kämpa sig om dagisplats i partille. Vart fick Evelina plats då?

2009-11-18 @ 14:55:01
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: emma

Mums vad gott de lät:)



Allt bra iag?

kramis

2009-11-18 @ 16:18:03
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Josseeh B)

Det ser rätt gott ut :) Fin blogg ^^ Å söta ungar x)



Kram ;D

2009-11-18 @ 21:37:31
URL: http://nerochupp.blogg.se/
Postat av: Isabel

Tack så mycket! :) Nej, 2009 har verkligen varit mitt år känner jag, mycket som har hänt!

- Träffade mannen i mitt liv.

- Flyttade ihop med honom, lämnade allt och alla jag känner för att flytta alla dessa mil.

- Sa upp mig från ett jobb och fick ett helt nytt inom bara en vecka.



Känns som att det blir väldigt svårt att slå allt det här nästa år :D

2009-11-18 @ 21:43:56
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: