FaceBook
Instagram
Mail

Dansgäst!

11:31:18
God morgon soliga söndag!
 
Min mamma är på besök. Hon behöver sin personliga tränares hjälp med träningen av axeln nu när den ska stärkas efter alla operationer.

Idag följde Laura med henne till Rikets Salen på söndagsmöte och jag ska följa med Evelina till en danslektion på Nordic Wellness. Hennes kompis går där och idag har dom en "tameddigenkompis-lektion" och då bjöd hon just Evelina.
 
Så strax ska jag och Evelina Ballerina möta upp Felicia och hennes mamma för att bege oss. Tror ni hon är spänd eller?!
 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Sötaste ballerinan ❤
Tänkte på din mamma & hur det är med henne efter det otäcka fallet när jag såg din bild på Instagram häromdagen!

kram kram

2013-11-17 @ 20:07:06
URL: http://omlitenochmig.se
Postat av: Emma

oh så stor hon börjar bli din lilla flicka:) ballerina , vad sött:)
kram

2013-11-17 @ 21:50:14
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Sofia

Drömmen för den lilla ballerinan ju :)

2013-11-18 @ 11:23:59
URL: http://mittlivinorr.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

är din mamma JV eller går hon bara på mötet nån gång? vet att vi pratat på de förr när du visat att du fått tidningar osv men kommer inte ihåg hur de va =)

Svar: Min mamma är döpt och aktivt vittne ja :-) Jag är uppväxt i Sanningen, men döpte mig aldrig! Tror fortfarande på det, läser Dagens text etc, MEN jag kan inte avstå blod eller neka mina barn det om olyckan skulle vara framme och därmed kommer jag aldrig kunna gå längre än att enbart studera!
Din mamma, är hon aktivt vittne? Har du helt tagit avstånd?

KRAM
Emelie

2013-12-05 @ 11:56:56
URL: http://www.melissasprinsar.se/
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

SV: min mamma är precis som din mamma döpt och aktiv =)
jag varken tror på de eller gör något av de du gör läser osv, jag har alltid känt att jag bara "hängt med" för mina föräldrar gick .. men varken min brorsa eller min pappa är med längre och min bror har aldrig varit med så länge jag funnits så jag har alltid haft "de andra" väldigt nära mig och kände väl att det passade mig bättre än religionen så när jag var så pass gammal att bestämma själv så valde jag att sluta gå och leva mitt liv istället och valet gjorde jag rätt tidigt redan när jag var i unga tonåren typ de va även då min pappa gick ur det så de blev på nåt sätt lättare för mig då med att kunna "välja" eller va ja ska säga

men jag respekterar ju dom som lever enligt de för alla är vi ju olika =)
Kram

2013-12-08 @ 09:25:34
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: