FaceBook
Instagram
Mail

Första advent!

15:30:01
Adventsmyser ni hela högen? Kan tänka mig att dom flesta gör det på ett eller annat sätt idag!
 
Jag började morgonen med att tvätta köksfönster och koka risgrynsgröt.
När julgardinerna till köket var strukna och upphängda åkte jag till IKEA för att fylla på ljusförrådet som lägligt nog tog slut. Jag måste ha massor av ljus hemma annars blir jag smått tokig.
 
Förutom massa ljus i olika färger, former och dofter köpte jag även lite nya glögg-glas, kakburk, presentsnören och en golvlampa till vardagsrummet. Som vanligt sticker priserna iväg på IKEA och huxflux stod det 900 spänn på kvittot. Slår aldrig fel.
 
Men nöjd med köpen blev jag allt!
När jag kom hem  började jag med adventsljusstaken och ljusfatet.
Jag blev nöjd, tycker det är kul att pyssla med sånt.

Nu ska jag göra mig iordning för kvällsjobb stundar på kommunala jobbet. Får väl sprida lite adventskärlek bland vårdtagarna ♥ 
Zoran är med barnen på Lek och Bus på kalas för Alexis som fyller hela 4 år i morgon. Hade hellre varit på kalas, men plikten kallar.
PUSS

Kommentarer
Postat av: mia

Så fint. Ja mitt ljusförråd behöver oxå fyllas på.... upptäckte ja när mitt ljusfat skulle fixas... panik utbröt.. jaja det hinns fixa
Ha en fin arbetskväll... Moa sitter och leker bockarna bruse mä maten... så jag skriver de hon säger haha

2014-11-30 @ 16:39:40
Postat av: Anonym

Wow va fint du har gjort!

2014-12-01 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: