FaceBook
Instagram
Mail

Mitt älghorn.

14:31:00
Jag har länge velat ha ett älghorn hemma. Ett falskt eller för oss okänt skjutet djur var inte på tapeten. Om man ska ha ett borde man veta vart djuret levt, blivit skjutet och vilket jaktlag som gjort det så man vet att det blivit gjort på rätt sätt.
Jag är ingen jägare och inte Zoran heller, men min styvpappa Tobbe är och tack vare det så har vi nu ett älghorn hängandes på väggen här hemma.
På en fin silverplatta sitter det och han som gör iordning själva kraniet och hornen sa att han aldrig gjort på sliverplatta förut. Kul!
 
Älskar min tidiga födelsedagspresent ♥
 

Kommentarer
Postat av: Maria

JA ska man nu tvunget ha ett älghorn på väggen så är det ju definitivt så man ska ha fått tillgång till det

2015-03-14 @ 20:20:39
URL: http://eninvanaretillibyn.byemschen.se
Postat av: Sofia

Tjusigt! Det är speciellt och extra fint med horn från en älg som någon i familjen har skjutit. Vi har ett jättefint älghorn från Fredriks skjutna tjur, det är kul det! :)

Kramar

2015-03-16 @ 12:24:27
URL: http://mittlivinorr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: