FaceBook
Instagram
Mail

Vår midsommar

16:41:00
Wow!
Vilken helg! Jag har jobbar fredag,lördag och idag söndag,men självklart har vi hunnit fira midsommar också.
På min rast i fredags mötte jag upp familjen på galaxen där dom hade midsommarfirande med dana kring stången och ponnyridning och annat.
Vi hann precis till dansen och då kom även solen fram.
 
Sen åkte jag tillbaka till jobbet och när jag kom hem var det dags för middagen som min mamma och Zoran gjort iordning. Jag hade slängt ihop en pinocchio-tårta kvällen innan så den blev inte alls som den skulle, blev mer som en pannkakstårta,haha! Barnens Baba kom också på middag. 
 
Efter det började jag och Zoran gör oss iordning för en partykväll tillsammans med Mr & Mrs Lopez och vänner till dom. Vi förfestade hemma hos dom med gott att äta och roligt sällskapsspel. Sen gjorde vi en favorit i repris och gick på Latin Vibes på Valand. Ken Ring uppträdde kl.3 på natten och det var faktiskt riktigt bra och jag och Natta stod längst fram som små groupies, haha!
 
 04:40 var vi hemma jag och Zoran, lagom möra.
 
Resten av helgen har som skrivet varit mest kommunalt jobb för mig i hemtjänsten. Kul att träffa kollegorna då det blir så sällan. 
 
Imorn är mormors begravning och på tisdagen är agendan full av PTklienter ♡
 
Hur var er midsommar?
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken midsommar och vad mycket skoj ni lyckades klämma in :)

Kramar

2016-06-28 @ 11:38:21
URL: http://mittlivinorr.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: