FaceBook
Instagram
Mail

Jag har rest mig

16:15:00
Hallå eller?!
 
Om ni trodde jag hade dött så hade ni nästan rätt. Jag drabbades nämligen av en helt fruktansvärd man-cold  (en mans förklyning) i fredags kväll. Trodde Det enbart var min allergichock först, men icke. Hjälp!
jag har inte varit förkyld på typ SEX år. Det är ju aslängesen!!! Självklart sjukanmälde jag mig i helgen. Man jobbar inte med sjuka människor när man är sjuk. Punkt slut!
 
Men jag är grym på att kurera och nu är jag mycket bättre. Rösten är någorlunda tillbaka och näsan rinner inte som en öppen kran längre. Värst är det i bröstet. Ett jättejobbigt tryck liksom. Men det går över sakta men säkert känner jag. Zoran och barnen var hos Baba igår och med sig hem hade dom sarma till mig. Det är jugoslaviska kåldolmar med surkål. Så gott!!!
 
Tack världens bästa svärmor ♡
 
Nu sitter vi i bilen upp till Örebro, imorn drar vi till Sthlm och sen vidare till Helsingfors med Silja Line.
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får bli frisk snart ❤️

2016-10-31 @ 21:18:25
URL: http://mittlivinorr.se
Postat av: Emma

Den maträtten ser så gott ut och tar gärna emot recept :)

2016-11-08 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: