FaceBook
Instagram
Mail

Morgonträning

10:07:00

Bästa starten på dagen!

 
Kl.06:45 stod jag där på gräsmattan som var fuktig av morgondaggen i solen som värmde. Allt var tyst förutom fåglarna som kvittrade. Filip sov tungt bland dom vita lakanen och jag satte i hörlurarna med peppmusik och skärmade av. Började med meditation och stretch väckte varje del av min kropp. Avslutade med ett bålpass och lite mer stretch efteråt.
 
Jag gjorde mig ordning och väckte Filip strax innan vi skulle gå och möta dom andra vid frukosten. Fick mig ett gott skratt när jag såg att dom hade frukosttips för den som vaknar morgonbitter.😂
 
Morgon Bitter - 35 DKK
 
Perfekt stekt bacon!
 
Nu ska vi iväg på nya äventyr och i eftermiddag byter vi om till blågult och hejar fram Sverige!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: