FaceBook
Instagram
Mail

Klockan Sex Hos Mig - Martina

21:47:00
Klockan Sex Hos Mig - Martina Johansson
 
Söndagen den 21 oktober var vi hembjudna till Martina på bloggmiddag. Det känns lyxigt att komma hem till folk på trerätters måste jag säga. Så kul att se hur dom bor, hur dom dukar osv. 
 
Kvällens meny som även den var LCHF:
 
Värdinnan!
 
Kvällens förrätt - Fröknäcke med röror på.
Mycket gott och precis lagom!
 
Huvudrätt - Helt klart den godaste pulled pork jag ätit.  Påminde om kebab i smaken och var perfekt till sötpotatisen och rödbetorna med fårost.
 
Efter husesyn dukades det fram för efterrätt i vardagsrummet, riktigt mysigt!
 
Efterrätt - Chokladtårta med hallonpannacotta som var supergod och koffeinfritt kaffe till som faktiskt smakade som riktigt kaffe. Mums! Perfekt avslutning!
 
Kvällens härliga gäng ♡
 
Nästa bloggmiddag blir hos Pernilla! Det ser jag framemot!
 
Första middagen kan ni läsa om HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: