FaceBook
Instagram
Mail

Mina favoritböcker just nu

21:41:00
"Inlägget innehåller reklam genom adlinks för Bokus och genom att klicka på länkarna kommer du till Bokus hemsida!"
 
Boktips
 
Jag är långt ifrån en bokmal, men jag läser mycket i perioder. Förr var det självbiografier ochromaner fast dom senaste åren är det enbart böcker som har med folkhälsa att göra. Det är min hobby och mitt jobb så därför är det just det jag vill lägga tid på att läsa. Dessa  åtta böcker nedan är mina favoriter och dom böcker som jag oftast tipsar om till mina klienter. Jag har listat dom utan inbördes ordning för alla är lika bra enligt mig. Det går en röd tråd genom alla dessa böcker oc det är att vi själva som har ansvar över vår egen hälsa och vad vi gör med den!
 
Hormonbibeln
Hormonbibeln 2.0
Magstarkt
Hjärnstark
Matrevolutionen
Sockerbomben 3.0
Det sötaste vi har
Ett sötare blod
 
Har du någon favoritbok som handlar om folkhälsa? Eller har du läst någon av mina favoriter?
 
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: