FaceBook
Instagram
Mail

Erik 16 år och farväl

19:25:00
Kalas och avsked!
 
Medans alla sov hemma smög jag mig ut! Det var 18 grader varmt redan kl.7 och svetten lackade. Ett benpass på gymmet efteråt satt riktigt bra!
 
När jag kom hem från gymmet bakade jag min LCHF-cheesecake och gjorde i ordning för ett överraskningskalas för Astrids storebror Erik som fyller 16 år idag!
 
Han gillade sin födelsedagspresent och han passade bra i den!
 
Vi fikade länge och till slut var det dags för dom att åka. När vi följde dom till bilen för att säga hejdå blev Astrid ledsen och då kunde inte vi heller hålla tillbaka tårarna riktigt. Älskade tös. Vi kommer sakna henne så mycket ♥ och längtar redan tills vi ses nästa gång.
 
Nu ska vi bara slöa oss resten av kvällen, det behöver vi!
PUSS

Kommentarer
Postat av: riTAzHEvykhKuJgw

iAglxXKRb

2020-08-28 @ 16:24:53
Postat av: dZaQVhGLAi

VgKmWQLiDcjItwJ

2020-08-28 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: