FaceBook
Instagram
Mail

Plötsligt händer det!

17:41:00
Utbildning, shopping och basket
 
Fågelkvitter, magiskt vacker soluppgång och hela +7°C. Det kändes inte som att det var i slutet på februari jag sprang denna moronrundan, men skönt var det.
 
Idag har jag onlinestudier att göra och sitter framför datorn hemma hela dagen.
Dagens frukost efter benpass blev: Kokosgröt!
 
Plötsligt händer det att jag har "vanliga" kläder på mig istället för träningskläder.
Efter att jag gjort klart dagens utbildning hann jag med ett stopp på folkromma Hedes i Kungsbacka!
 
Det blev massor med kläder och skor till oss alla för typ inga pengar alls!
 
Nya arbetskläder!
Och lite vanliga kläder!
 
Dagens middag innan basketen blev lax med ungsrostad sötpotatis och vitkål samt en god romsås.
 
Hipp hipp hurra för min bästa vän Natalie som fyller 34 år idag!
 
Nu blir det basket!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: