FaceBook
Instagram
Mail

Lugn och ro!

22:07:00
NU är jag ikapp mig själv igen!
 
Svettig löprunda och tungt benpass på gymmet!
 
Jag fick ett infall under sista övningen på gymmet och kände att jag bara ville svalka mig i Bergsjöbadet. Tänkt och gjort så sprang jag hem och hämtade allt jag behövde och på en kvart var jag där och hoppade i. Det var säkert 20 grader varmt.
Helt ensam och det var helt magiskt!
 
Jag har saknar melodikrysset ♥
 
Frid i själen med nyputsade fönster ♥
 
Ett vitlöksostflarn till kvällens lilla kräftskiva. Märkligt nog är det första gången på hela sommaren som vi åt kräftor. Vi som brukar äta det ofta på sommaren annats?
 
Rena fönster och första kvällen med tända ljus, mysigt!
 
Älskade sensommar, vad jag uppskattar dig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: