FaceBook
Instagram
Mail

Händelserik fredag ♡

21:53:00
En riktigt bra fredag!
 
Snacka om tuff start på dagen när hela rundan hade motvind, phu! Det var riktigt tufft i backarna kan jag lova. Jag undrar om folk blåst bort för på gymmet var det inget folk alls. Inte för att det gjorde mig något. Det är ju bland det bästa som finna att träna på ett folktomt gym.
Titta vad fina som är 💗
 
Det blev ett par timmar på lektaren på Kviberg Serneke Arena. Sista matchen vi såg och hejade på idag var Hammarkullen.
 
Vi spenderade några timmar hos barnens kusiner i Rannebergen♥
 
Trion och jag gick ner till spårvagnshållplatsen för att möta upp mormorn ♥
Mamma hade med sig en handplockad bukett med liljekonvalj till mig. Min absoluta favoritblomma Den hade hon plockat på sin PW imorse.Åh, så glad jag blev.
 
Det här kallar vi fredagsmys. Massor med olika snacks att gotta sig med, gott i glasen, härlig musikblandning ur högtalaren och sällskapsspel.
 
Nu ska vi alla dansa här i köket så som vi alltid brukar göra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: