FaceBook
Instagram
Mail

Längtar till helgen!

08:02:00
Snart är det långhelg!
 
God morgon!  En väldigt god morgon skulle jag vilja påstå för jag lyckades ta mig runt morgonrundan innan regnet öste ner.. Veckans sista arbetsdag är kommen. Jag ska vara långledig denna helgen. Åh vad jag har sett fram emot just den här helgen. Mamma ska komma hit och stanna ett par dagar, Hammarkullekarnevalen äger tum samt är det Basketfestival i Göteborg.
 
Ses vi i Hammarkullen? Ska du se på karnevaltåget?
 
Vi kommer hänga väldigt mycket i baskethallarna och då framförallt i Serneke Kviberg och Gamlestadshallen. Våran klubb spelar inte i år, men vi kommer heja på andra.
Hoppas vi ses!
Kommer du vara långledig denna helgen?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: