FaceBook
Instagram
Mail

Masked singer-final!

23:00:00
Pernilla Wahlgren är ju helt otrolig!
 
Lyckan över att ha hunnit springa hela löprundan imorse utan att få en droppe regn på ig var TOTAL!
 
Världens bästa Filip ♥ Extra kontroll efter att han drog ut tanden sist och allt ser jättebra ut.
 
Den här PT:n har varit överallt idag. Vissa dagar hade jag bannemej inte klarat mig utan bilen, så är det bara. Kan du fickparkera? När jag tog körkort för tio årsen så hade dom tagit bort kravet på att kunna fickparkera för helt ärligt så MÅSTE du ju inte fickparkera. Du kan ju välja att köra vidare och parkera någonstans där du kan parkera vanligt. HUr som helst så har jag på dessa år lärt mig att fickparkera iallafall och tycker faktiskt att jag är riktigt bra på det. 
 
Fredagsmiddag: Zorans hamburgare!
 
Har du titta på Masked singer? Vi ÄLSKAR det programmet här hemma och är verkligen med på att gissa och grejer. Men supergissaren är ju helt klart Pernilla Wahlgren. Hon slängde ur sig en vild gissning precis innan dom skulle ta av masken på säsongens vinnare och hon hade HELT RÄTT!
 
Marcus och Martinus 😁
 
Det känns lte tråkigt att vårat fredgasprogram är slut, men samtidigt lite skönt att inte ha något "bestämt" varje fredag. Det märks att vi går mot sommartid då alla tidsbestämda aktiviteter avslutas en efter en.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: