FaceBook
Instagram
Mail

Visdomstand på tvären

10:20:00
Det blir en operation...
 
Ny vecka, nya tag! 
 
Jag och Zoran hade tandläkartid imorse. Vi går alltid samtidigt för att ha koll på när vi varit där, haha! Som ett riktigt gammalt par ellerhur?!
Det visade sig att min vänstra visdomtand i överkäken växer på tvären och rakt in i rötterna på tanden framför så den ska opereras ut oss en tandkirurg så fort som möjligt...
 
Nostalgi! Ett sådant här fönster hade vi på vår balkongdörr på Zenitgatan 20 när jag växte upp.
 
Direkt från tandläkaren till röntgen på sjukhuset med Laura! Dom röntgade hennes ben för att se om det ena benet är längre än det andra, håll tummarna för att det inte är så eller något annat för den delen heller!
 
Nu är Laura tillbaka i skolan, jag är påväg till jobbet och Zoran ska köra mamma till tåget.
Nu kör vi igång den här jobbveckan!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: